در پی دریافت این خبر ماموران انتظامی بلافاصله ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد در مرکز درمانی، تحقیقات میدانی در این باره آغاز شد.

جسد مربوط به جوانی به نام «توحید» بود که آثار شیء برنده و نوک تیز بر گردن و دیگر نقاط بدنش خودنمایی می کرد. اگرچه برخی از اعضای خانواده مقتول که در بیمارستان مورد سوال و جواب قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته بودند، سعی داشتند تحقیقات این پرونده جنایی را با داستان سرایی منحرف کنند اما قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در پی تجربیات قضایی دریافته بود که ماجرای قتل خانوادگی است و جوان ۳۱ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داده است .بنابراین دامنه تحقیقات به انتهای بولوار توس مشهد کشید، جایی که نزاع مرگبار در آن رخ داده بود.

در این میان، یکی از برادران مقتول که نتوانست در برابر سوالات تخصصی مقام قضایی، حقیقت را انکار کند به ناچار به قتل برادرش اعتراف کرد.

این جوان ۲۵ ساله گفت: برادر بزرگ ترم از همسرش طلاق گرفته و با فرزندش به خانه پدری بازگشته بود و در کنار ما زندگی می کرد اما او به مصرف انواع و اقسام قرص های مخدر دار و اعصاب و روان اعتیاد داشت و به همین دلیل همه اعضای خانواده از اخاذی ها و درگیری های او در رنج و عذاب بودند تا این که غروب روز پنج شنبه با من درگیر شد و من هم با ضربات چاقو او را مجروح کردم. وقتی دیگر اعضای خانواده ام او را به بیمارستان رساندند، ما آثار خون ها را از بین بردیم و چاقو را هم شستیم تا ماجرای قتل لو نرود.

گزارش خراسان حاکی است: به دستور قاضی ، متهم 25 ساله برای انجام بازجویی های تخصصی به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.