پیکان امروز (جمعه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. حسین فرکی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: می‌خواهم ابتدا یک سری نکات کلی راجع به بازی بگویم. ما در نیمه اول به تجربه سپاهان و خودمان باختیم. در نیمه دوم مجددا به کم‌تجربگی خودمان و به جرات می‌توانم بگویم به پیام نیازمند باختیم. در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و نهایتا باید با یک گل که آن هم پنالتی بود شکست می‌خوردیم. البته من روی پنالتی گرفته شده برای سپاهان شک دارم. اگر داور این پنالتی را نمی‌گرفت، کارشناسان می‌گفتند پنالتی نبوده و حالا هم که گرفته، می‌گویند پنالتی بوده و به همین دلیل ما نمی‌دانیم چه زمانی این توپ‌ها پنالتی اعلام می‌شود.

او افزود: وقتی یک پنالتی برای سپاهان گرفته شد و یک بر صفر جلو افتاد، امیدوار بودم در نیمه دوم به بازی برگردیم و برنده شویم اما متاسفانه بی‌تجربگی ما باعث شد که درست مانند جام حذفی در دقیقه ۴۵ گل بخوریم تا انگیزه تیم ما از بین برود. در ادامه هم پیام نیازمند یک بار دیگر ناجی دروازه‌اش شد و خیلی خوب توانست بازی را در بیاورد. ما در نیمه دوم کاملا تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: باتوجه به فشار هواداران اگر جای ما و سپاهان عوض می‌شد، با اختلاف بیش از سه گل برنده می‌شدیم. خوب بازی کردن و نتیجه نگرفتن، ما را اذیت می‌کند. البته چنین نمایشی مقابل فشار هواداران سپاهان، من را خوشحال می‌کند اما متاسفانه باز هم نتوانستیم با وجود بازی خوب، نتیجه بگیریم.

فرکی با گلایه از داوری گفت: در نیمه دوم، صحنه‌ای بود که مدافع سپاهان با پای راست، پای چپ بازیکن ما را زد که روی پنالتی بودن آن بحث دارم. من به داور بازی گفتم که امیدوارم اشتباه نکرده باشد. کارشناسان بیایند و بگویند که چگونه صحنه‌های مشابه این صحنه پنالتی گرفته می‌شود اما برای ما پنالتی اعلام نشد.

او بیان کرد: ما دو بازی عقب افتاده داریم که قطعا به ما فشار خواهد آمد که باعث می‌شود، ما قبلا که نیم‌فصل هم نداشتیم، دیگر هیچ استراحتی هم نخواهیم داشت.

سرمربی پیکان در پایان درباره موقعیت‌هایی که بازیکنانش از دست می‌دهند، توضیح داد: بعضی از توپ‌های ما را فقط نیازمند بود که می‌توانست مانع از گل شدنش شود و فکر نمی‌کنم تیمی در سطح ما توانسته باشد چنین فشاری به سپاهان وارد کرده باشد. اگر ما نتیجه بازی را واگذار کردیم به خاطر بی‌تجربگی ما بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.