مازیار ناظمی در گفتگو با برنامه رکورد در مورد حضور مهدی علی‌نژاد به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مورد اینکه آیا با حضور علی‌نژاد، داورزنی ناراحت نمی‌شود که چرا او هم می‌توانست هم رئیس فدراسیون باشد هم معاون وزارت ورزش گفت: هم داورزنی و هم سلطانی‌فر نگاهشان این بود که مسئولانی که آشنا به فدراسیون‌ها هستند بیایند و سمت بگیرند. داورزنی هم منشا خدمات زیادی در زمان مدیریت خود به ورزش کشور شد. در میان گزینه‌ها کار دشواری برای انتخاب وجود داشت. انتخاب علی‌نژاد خیلی انتخاب خوبی بود و امیدوارم با حضور او اتفاق خوبی در ورزش ایران در المپیک بیفتد.

وی در مورد آخرین وضعیت استراماچونی برای بازگشت به تیم استقلال گفت: اینکه لحظه به لحظه خبری در مورد استراماچونی منتشر می‌کنیم به این دلیل است که همه موارد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مخاطبان فوتبال به خصوص استقلالی‌ها منتقل کنیم. از همان لحظه‌ای که استراماچونی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرد پیگیر وضعیت او بودیم. با خلیل‌زاده که در حال حاضر در ترکیه است صحبت کردم. استراماچونی هم در میلان است و وکیلش هم در قطر. پرداختی‌ها بدون مشکل به حساب او واریز می‌شود و اینکه قرارداد او از دو سال به یک سال تبدیل شود باید بحث و بررسی شود.  متاسفانه تحریم‌های ظالمانه به حدی رسیده که فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم درگیر کرده است. ما چهار بار به حساب او واریز کردیم اما برگشت خورده است، به همین دلیل پول نقد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ترکیه بردیم تا از طریق سفارت ایتالیا به وی پرداخت کنیم. ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ یورو به وی پرداخت شده است که او مبلغ بیشتری می‌خواست.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: به نظر من دیگر مشکلی نیست و اینکه قرارداد یک یا دوساله شود، یا باید قرارداد سال دوم او فسخ شود یا متمم بخورد.

ناظمی در مورد اینکه استراماچونی گفته است باید یک معجره اتفاق بیفتد تا او به استقلال بازگردد، گفت: شاید این یک عمل ژورنالیستی است. پول در حال حاضر در حساب اوست و فقط باید اعلام وصول کند. اگر ایشان پولش را بگیرد معجزه رخ داده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.