سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگویی در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌ اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و در برخی نقاط پرحجم در جریان است و خودروها به‌مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

محبی بابیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان کرد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی گزارش‌شده و مشکل خاصی برای تردد در این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز در محدوده امامزاده هاشم (ع) طی یک ماه گذشته از شمال به جنوب و تردد امکان‌پذیر نیست، تأکید کرد: حدود یک ماه است تردد از شمال به جنوب گالری مشاء مجاز است و تردد و تردد از لاین مخالف از منطقه مشاء انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ورود به فصل زمستان و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن ارتفاعات هراز و فیروزکوه هرلحظه امکان بارش برف و کولاک وجود دارد و هم‌وطنان باید از سفرهای غیرضروری در طول شب پرهیز کنند.

محبی اضافه کرد: در صورت الزامی بودن مسافرت، هموطنان تجهیزات زمستانی و ایمنی به‌خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت مدیریت زمان سفر، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و... سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.