سید کامل تقوی نژاد روز پنجشنبه در این نامه نوشت: نصب افراد در پست‌هایی که در ساختار و تشکیلات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه ها تعریف نشده است در قالب ابلاغ انشایی از وجاهت قانونی برخوردار نیست. کلیه همکاران قبل از صدور هرگونه حکم و ابلاغ جهت مدیران کل، معاونان و مشاوران و نفرات اول بعد از خود در دستگاه اجرایی ضمن کسب نظر مراجع ذی ربط، نظر و تایید نهایی مقام وزارت را اخذ کنند. بدیهی است عدم تایید ایشان منجربه لغو حکم صادره خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: با توجه به شرایط حساس کشور و جو سیاسی قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی، هرگونه نقل و انتقال و انتصاب مدیران ارشد در سطح استان‌ها که با فشار سیاسی و در راستای حمایت از جریان خاصی و توسط فرد یا جریان سیاسی محلی مورد بهره برداری قرار گیرد مطرود و غیر قابل قبول است.

تقوی نژاد نوشت: همان‌گونه که بارها توسط وزیر بهداشت مورد تاکید قرار گرفته، انتصاب وابستگان و نزدیکان در پست های اجرایی و غیر اجرایی در سطح وزارت خانه ودانشگاه‌ها مذموم و غیر منطبق با شیوه شایسته سالاری و عدالت خواهی دولت تدبیر و امید است. بنابراین با پرهیز از این شیوه ناپسند حتی در صورتی که بستگان و نزدیکان شایسته داریم با استفاده از اندیشه خردمندانه ایشان به شیوه نظرخواهی غیر مستقیم و غیر رسمی ازصدور هرگونه ابلاغ اجرایی و مشورتی برای ایشان و تقویت ذهنیت ژن خوب در اذهان جامعه دوری جوییم.

حکم انتصاب مشاور عالی وزیر بهداشت برای پسرش به عنوان دستیار ویژه در روزهای اخیر در فضای مجازی حاشیه‌هایی به همراه داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.