اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به برودت شدید هوا در شهرستان چالدران و جلوگیری از شیوع بیمارهای فصلی، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تحصیلی این شهرستان چهارشنبه ۲۰ آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل می‌باشد.

همچنین اداره اطلاع رسانی این استان اعلام کرده است با توجه به برودت هوا و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری‌های فصلی، مراکز پیش دبستانی، تمامی مقاطع تحصیلی و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش در سطح استان آذربایجانی غربی فردا چهارشنبه ۲۰ آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می‌شود.

مدارس لوشان تعطیل است

فرماندار رودبار اعلام کرد: برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا، مدارس پیش دبستانی، دوره اول و دوم ابتدایی شهر لوشان چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.


مدارس اردبیل تعطیل شد

به دلیل تداوم برودت هوا و نیز جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلونزا تمام مقاطع تحصیلی اردبیل چهارشنبه این هفته تعطیل است.


مدارس بیجار تعطیل شد

با توجه به سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.

تعطیلی مدارس کردستان

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به سرمای هوا و پیشگیری از شیوع بیماری فصلی امروز مدارس شهری و روستایی سه شهرستان بیجار، دهگلان و دیواندره تعطیل اعلام شد.

براساس این اطلاعیه این تعطیلی بنا بر تصمیم مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های یادشده و شبکه بهداشت و موافقت فرمانداران انجام شده است.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی سطح شهر و روستای شهرستان بانه نیز به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر در نوبت بعدازظهر تعطیل شد.

مدارس قم تعطیل شدند

با توجه به پیشنهاد کمیته پیشگیری و کنترل آنفلوانزا و موافقت استاندار قم، بمنظور تسریع در پیشگیری و کنترل این بیماری، تمام پیش دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس سراسر استان قم (نوبت صبح و عصر) در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ ۲۰ و ۲۱ آذرماه تعطیل است. لازم به ذکر است، تمام ادارات، مراکز علمی و دانشگاهی تعطیل نخواهد بود.
 
تعطیلی مدارس شهرستان بجنورد

جهت پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا، فردا چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸ فقط تمام مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد ازظهر شهرستان بجنورد تعطیل اعلام می‌گردد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.