گابریل کالدرون بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری گفت: «اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم و از هواداران تشکر ویژه دارم. با اینکه وسط هفته است، تماشاگران زیادی برای تشویق تیم آمدند و به آنها تبریک می گویم و ممنونم از آنها.انتظار داشتیم که اگر گل نزنیم، بازی گره بخورد. مالکیت توپ برای ما بود اما حریف هم خوب کار می کرد. تیم های بزرگ دیگر هم مقابل این تیم به مشکل خورده بودند. خوشحالیم زیرا باید سه امتیاز را می گرفتیم که گرفتیم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس موقعیت های زیادی روی کاشته ها و کرنرها به حریف می دهد، گفت: «تیم های دیگر هم سرزن های خوبی دارند. در این شرایط گاهی برنده می شویم و گاهی بازنده. آمار گل هایی که خوردیم، خیلی زیاد نیست اما حق با شماست. باید بهتر عمل کنیم.»

کالدرون در مورد افت زیاد بیرانوند اظهار داشت: «علیرضا تمرینات خوبی دارد و عالی کار می کند. او ماشین نیست و بشر است و ممکن است دچار افت شود. هر بازیکنی ممکن است دچار چنین شرایطی شود؛ مخصوصا بازیکنی که در سطح بالا بازی کرده باشد. مثل هر بازیکن دیگری باید به او کمک کنیم که به دوران اوجش برگردد.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.