علی علیپور پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، گفت: از حضور هواداران در این دیدار تشکر می‌کنم. آنها دوست داشتند پرسپولیس نتیجه بگیرد. باید بیشتر تلاش کنیم، چرا که جام حذفی و آسیا را هم در پیش داریم.

وی در مورد صحنه مشکوک اواخر بازی تصریح کرد: روی من خطای پنالتی رخ داد، اما نظر کارشناسان داوری محترم است. به داور کنار خط قسم دادم که پنالتی بوده یا نه که هر چقدر اصرار کردم، چیزی نگفت. در آن لحظه لب‌خوانی داور کنار خط را دیدم که می‌گوید پنالتی شده، چرا که جلوی دهانش را نگرفته بود، اما اشکان خورشیدی اعتقادی به پنالتی نداشت.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بحث تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من بازیکن و سرباز پرسپولیس هستم و تا آخرین لحظه‌ای که لایق پرسپولیس باشم، در این تیم می‌مانم. هواداران امروز من را تشویق کردند و مهم آنها هستند. تیم برای هواداران است و تا زمانی که بخواهند، در این تیم می‌مانم.

علیپور در خصوص پیشنهاداتی که دارد، تصریح کرد: در حال حاضر در جریان بازی‌ها هستیم و هر چهار روز یک‌بار بازی داریم و تمرکزمان را صد در صد برای بازی‌های‌مان گذاشته‌ایم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.