مدیر حوزه علمیه برادران نهاوند، اظهار کرد: ساعتی پیش طی تماس تلفنی با فرزند آیت الله محمدی خبر در گذشت این عالم گرانقدر و پدر شهید را اعلام کردند.

حجت الاسلام عباس مولوی با اشاره به اینکه آیت الله محمدی به علت کهولت سن و تحمل بیماری در بیمارستانی در استان قم در بستر بودند، گفت: مراسم تشیع و خاکسپاری این عالم ربانی روز سه شنبه ۱۹ آذر، ساعت ۹ صبح در قم برگزار و در همان جا به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته بعد از برگزاری مراسم تشییع و خاکسسپاری پیکر ایشان در قم از طرف مردم، مسئولان و روحانیون شهرستان نهاوند مجلس ختم و یادبودی برای ایشان برگزار می‌شود که به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: آیت الله مالک کاویانی ملقب به «آیت الله محمدی» در سال ۱۳۰۲ در روستای انوج ملایر متولد و سپس به همراه پدر بزرگوارشان به نهاوند کوچ کردند.

حجت الاسلام مولوی خاطرنشان کرد: این عالم ربانی و برجسته از شاگردان آیت الله بروجردی، آیت الله علیمرادیان و دیگر علمای آن روزگار بود که سابقه بیش از ۴ دهه ریاست حوزه علمیه شهرستان نهاوند را در کارنامه تبلیغی خود داشته است.

  وی گفت: در دوران دفاع مقدس نیز فرزند برومند ایشان شهید محمد مهدی کاویانی (محمدی) در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.