بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مهلت قانونی تعیین شده برای کاندیداها تا پیان ساعت ۱۸ عصر بوده و به هیچ وجه زمان و مهلت آن تمدید نمی‌شود.

او بیان کرد: خوشبختانه از زمان شروع ثبت‌نام کاندیداها هیچ مشکل خاصی پیش نیامده و روند ثبت‌نام به صورت منظم برگزار شده و اصحاب رسانه نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تغییر زمان ثبت‌نام شدنی نیست و امکان جابجایی حتی یک روز از مهلت مقرر شده وجود ندارد و از کاندیدا انتظار می‌رود در زمان مقرر به فرمانداری حضور یافته و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند چرا که عصر امروز این مهلت به اتمام خواهد رسید.

ندایی تصریح کرد: تلاش بر این است بعد از زمان ثبت‌نام روند اطلاع‌رسانی در بحث صلاحیت اطلاع‌رسانی شود و در این زمینه با تشکیل هیئت‌های نظارت به این موضوع ورود پیدا خواهیم کرد و دوم اسفند ماه نیز برای برگزاری انتخابات مبنای کار قرار گرفته است که حضور حداکثری مردم پیش رو است.

او بیان کرد: انتظار می‌رود کاندیدها برای ثبت‌نام بدون حضور طرفداران در فرمانداری‌ها حضور یافته و اقدام به ثبت‌نام کنند تا مشکلی در روند فعالیت‌های روزانه مردم پیش نیاید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.