غلامحسین لطفی، بازیگر پیشکسوت که مدتی است از دنیای تولیدات تصویری سینما و تلویزیون دور است، مهمان برنامه «چهل تیکه» شد که از شبکه نسیم پخش می‌شود.

او در این برنامه، روبه‌روی محمدرضا علیمردانی (مجری) نشست و در سخنانی تلخ، از وضعیت هنرمندان و بازیگران پیشکسوت گله کرد.

لطفی در بخشی از این برنامه در حالی که بغض‌اش شکست، گفت: «عرض کنم دوست نداشتم مردم من را با عصا ببینند، چون از من یک خاطره دیگری دارند و این بد است که من را با عصا ببیند.»

او تاکید کرد: «من هیچی‌ام نشده است، اما همه فکر می‌کنند من نیستم و نابود شده‌ام.»

این بازیگر پیشکسوت، سالهاست از دنیای تلویزیون و سینما دور بوده و به تنهایی در شهر قزوین زندگی می‌کند.

لطفی در ادامه برنامه، با اشاره به بی‌مهری و فراموشی نسبت به بازیگران پیشکسوت گفت: «برای مثال، رضا بابک، بازیگر بزرگی است و مثل او کم داریم، چرا باید او در خانه بنشیند. فوق‌لیسانس هنرهای زیبا دارد و درس تئاتر را خوانده است. چرا کسی به او زنگ نمی‌زند سراغش نمی‌رود. مثل رضا بابک زیاد داریم.»

در این بخش از برنامه «چهل تیکه» بود که مجری برنامه، تحت تاثیر بغض غلامحسین لطفی، درحالی که اشک می‌ریخت، این بازیگر پیشکسوت را در آغوش گرفت. 

غلامحسین لطفی، در طول ۴۰ سال گذشته، در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی حضور داشته است که از آن میان می‌توان به «دلیران تنگستان»، «محله برو بیا»، «امیر کبیر» ، «مش خیرالله و صندوقچه اسرار» ، «غریبانه»، «خانه به دوش»، «پول کثیف»، «ما فرشته نیستیم» و ... اشاره کرد.

برنامه «چهل تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی، سه‌شنبه تا جمعه هر هفته، با اجرای محمدرضا علیمردانی (بازیگر، خواننده و صداپیشه)، روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.