حمید درخشان درباره دیدار دیروز (پنجشنبه) پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: پرسپولیس دیروز عملکرد خیلی خوبی داشت و مقابل ذوب آهن بازی قابل قبولی انجام داد. بازیکنان پرسپولیس در جای خود نشسته بودند و تیم ترکیب و شکل خوبی به خود گرفته بود. در کل بازی روانی را از پرسپولیس مشاهده کردیم.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون سرمربی پرسپولیس ترکیب اصلی تیم خود را پیدا کرده است یا خیر گفت: هرچه جلوتر می‌رود بهتر می‌شود. کالدرون روز به روز به ترکیب اصلی خود نزدیک‌تر می‌شود و بازی روان دیروز بیانگر آن است.

باتوجه به اینکه بیرانوند عملکرد درخشانی در تیم ملی و همچنین در پرسپولیس از خود نشان داده است و همچنین در بین سه کاندیدا مرد فوتبال آسیا انتخاب شده است، احتمال خروج این دروازبان از پرسپولیس وجود دارد. از سوی دیگر در بازی دیروز کالدرون از رادوشویچ دروازبان دوم خود استفاده کرد و این بازیکن با عملکر خود نشان داد که دروازبان بدی نیست. درخشان نیز درباره این موضوع گفت: ما امیدوار هستیم که بیرانوند از پرسپولیس خارج نشود. با این وجود احتمال این اتفاق کم نیست و اگر هم این اتفاق بیفتد، رادوشویچ دروازبان خوبی برای پرسپولیس خواهد بود و با حضور او به عنوان دروازبان اول به مشکلی نخواهد خورد.

درخشان درباره وضعیت پرسپولیس تا اینجای فصل گفت: از نظر بنده پرسپولیس رفته رفته بهتر خواهد شد و خودش را به جایگاهی که باید باشد می‌رساند. این تیم در برخی از بازی‌ها خوب عمل نکرد و از رقابت در بالای جدول کمی عقب افتاد، اما امیدوار هستیم بهتر شود و آن را در بالای جدول ببینیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.