سپاهان و استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ضمن عرض تشکر از طرفداران خوبمان که امروز یک رفتار در شان و شخصیت باشگاه فرهنگی سپاهان داشتند. یک تبریک به فوتبال می‌گویم که امروز یکی از روزهای خوب ادوار لیگ بود. تیم استقلال یک تیم قدرتمند است و امروز از لحاظ آماری خیلی بهتر از ما بودند و باید این موضوع را قبول کنیم. ما هم می‌توانستیم بازی را برنده باشیم، همانطور که آن‌ها می‌توانستند برنده باشد. گل‌هایی که دریافت کردیم، گل‌هایی بود که نباید دریافت می‌کردیم.

او افزود: گل‌هایی که ما خوردیم، گل‌هایی بود که نباید می‌خوردیم و صحنه‌هایی بود که روی آن کار کرده بودیم و مشابه گلی بود که مقابل پیکان خوردیم. خیلی خوشحالم که تیمی درست کردیم که در بدترین شرایط مقابل تیمی قدرتمند به بازی برمی‌گردد. این موضوع خیلی مهم است. درست است که ما به خاطر مساوی کردن جلوی استقلال خوشحالیم ولی خوشحالیم از این بابت است که وقتی استقلال از تیمی جلو می‌افتد، به گل‌هایش اضافه می‌کند ولی ما بعد از گلی که خوردیم، می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر بزنیم. ما از این بابت خوشحالیم که تیمی درست کردیم که همیشه نسبت به آن امیدواریم. این نکته بسیار مهمی بود. البته از نظر آماری به آن‌ها تبریک می‌گویم و باید این موضوع را قبول کنیم.

سرمربی سپاهان افزود: متاسفانه ما در این زمین (نقش جهان) چند مصدوم دادیم. کومان، منصوری و حسینی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. نمی‌توانم راجع به این موضوع حرفی بزنم. فکر می‌کنم مصدومیت سیاوش یزدانی که به نظر همسترینگ بود به خاطر زمین بود. این زمین سم است. با همه این مسائل باید به فوتبال تبریک گفت که یک فوتبال خوب بود که چهار گل داشت و تعداد پاس بالا بود. یک جنگ خیلی خوب شاهد بودیم. یکسری اتفاق افتاد که خوب نبود و زیبایی فوتبال را تحت الشعاع قرار داد.

قلعه‌نویی درباره به هم خوردن تمرکز تیمش پس از دریافت دو گل از استقلال بیان کرد: من این موضوع را قبول دارم. به نظرم کاش داور آن صحنه پنالتی را می‌گرفت تا تمرکز تیمی ما به هم نمی‌ریخت. بعد از آن صحنه اتفاقات دیگری افتاد که داور به راحتی از آن گذشت. شاید من اشتباه می‌کنم و باید فیلم را ببینیم ولی در صحنه مشکوک ما هم فکر می‌کنم خطا داخل محوطه جریمه بود که بیرون گرفته شد. ولی بعد از آن پنالتی که می‌توانست برای استقلال می‌گرفت ما بیشتر ضرر کردیم. ما نباید دروغ بگوییم. در هر صورت به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم. فقط مشکل این بازی زمین بود.

در ادامه خبرنگاری ادعا کرد که اعتراض استقلالی‌ها پس از پنالتی‌ای که برایشان گرفته نشد، داور را تحت تاثیر قرار داد و سپس پنالتی سپاهان هم که داخل محوطه جریمه بود، سوخت. این خبرنگار همچنین مدعی شد که به چند بازیکن استقلال هم باید کارت‌هایی داده می‌شد. سرمربی سپاهان راجع به داوری و بیانیه استقلال بلافاصله پس از پایان بازی گفت: ما نمی‌خواهیم وارد این بازی‌ها شویم. آن‌ها قبل بازی هم این کار را شروع کردند. یک چیزی را بگویم که شاید هیچکس به آن توجه نکند. آن‌ها وقتی گل زدند، خصوصا گل دوم، یکی از بازیکنان سپاهان که به تیم استقلال رفت چه حرکتی نشان داد ولی امید نورافکن وقتی گل زد رفت و معذرت خواهی کرد. رفتارها را می‌بینید؟ این برگ برنده ماست. ان‌شاءالله استقلال راجع به رفتارهای خودشان هم بیانیه بدهند. آن‌ها حرکات خیلی بدی کردند که ان‌شاءالله خودشان ببینند. ما به حریفمان احترام گذاشتیم ولی رفتار چند بازیکن آن‌ها اصلا خوب نبود. امیدوارم باشگاه استقلال که از نظر فرهنگی زبان‌زد است مانند سپاهان، راجع به این مسائل هم بیانیه بدهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.