دراگان اسکوچیچ بعد از صحبت‌هایش در نشست خبری و شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه نیز پاسخگوی خبرنگاران بود و گفت:‌ ما مشکلات زیادی داریم شما باید در تیمی مربیگری کنید که باشگاهش مشکلات زیادی دارد. برخی از بازیکنان ما بعد از وقفه‌ای که در لیگ پیش آمد خوب تمرین نکردند یا برخی هم اصلاً تمرین نمی‌کردند و وضعیت ما به این شکل بود. با این حال در بخشی از بازی ما خوب کار کردیم. از خودم همیشه می‌پرسم این شرایط چه زمانی قرار است تمام شود. اگر قرار است این شرایط تمام نشود بهتر است باشگاه به لیگ یک برود و در آنجا کار کند. خیلی از مردم آبادان این تیم را دوست دارند اما کسی به این تیم کمک نمی‌‌کند.

وی در مورد اینکه شما تنها فردی از باشگاه هستید که پول گرفته‌اید اما بازیکنان دریافتی نداشته‌اند، اظهار داشت: اگر شما قرارداد دارید باید پایبند قراردادتان باشید. وقتی می‌خواستم بروم به باشگاه پیشنهاد دادم قراردادم را فسخ کنند و من بروم اما به من پول دادند و من ماندم چه کار می‌توانستم بکنم. 

اسکوچیچ در مورد اینکه بازیکنان از شما حمایت کردند و گفته‌اندحق دارید تا پول‌تان را بگیرید، عنوان کرد:‌ پس چرا باید اینگونه قضاوت شوم من برای پول کار می‌کنم. من می‌خواستم قراردادم را فسخ کنم و بروم ولی هم زمان همان موقع پولم پرداخت شد باید چه کنم؟ متوجه هستید من چه می‌گویم اگر کافی نیست دوباره همان سؤال را از من بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه بازیکنان در شرایط روحی خوبی نیستند، گفت: شما فکر می‌کنید من از این شرایط لذت می‌برم که بازیکنان پول نگرفته‌اند؟ 

وی در مورد اینکه طبق قوانین وزارتخانه‌ها نمی‌توانند به تیم‌های لیگ‌برتری کمک کنند اما این قانون در مورد پرسپولیس و استقلال رعایت نمی‌شود و نظر او در این مورد چیست، عنوان کرد: کار من پاسخ به این سؤال نیست. در اینجا برخی باشگاه‌ها پول می‌گیرند و برخی نمی‌گیرند. در واقع باشگاه‌ها نمی‌توانند پول خودشان را به دست بیاورند. زیرا بحث بازاریابی در فوتبال شما با فوتبال اروپا متفاوت است. آنجا حق پخش و بلیت‌فروشی و اسپانسر وجود دارد ولی اینجا متفاوت است. بحث این است آیا کسی پیدا می‌شود به شما کمک کند یا نه؟ به برخی از باشگاه‌ها کمک می‌شود اما به ما کمک نمی‌شود. ما مثل یک گوسفند سیاه هستیم! چون گوسفند سفید و گوسفند سیاه داریم. 

وی در مورد اینکه توانسته تیم را با وجود مشکلات مالی خوب آماده کند، اظهار داشت:‌ من خودم در رشته رسانه تحصیل کرده‌ام ابتدا یک سؤال بد پرسیدید و حالا یک سؤال خوب و این مثل یک ساندویچ است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.