امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گویی که با برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن افشاگری علیه اقدام عجیب مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال قبل از مهمترین بازی تیم ملی، از درخواست فسخ قرارداد این مربی پیش از دیدار ایران مقابل عراق خبر داد.

علوی در این گفتگو اعلام کرد: مارک ویلموتس چند روز پیش از دیدار مقابل عراق تقاضای فسخ قرارداد با تیم ملی ایران را داده بود، اما در آن زمان به هر نحوی که بود توانستیم توسط کشور ثالث پول مورد نظر ویلموتس را به وی پرداخت کنیم.

این درحالی است که فدراسیون اخبار منتشر شده در رسانه ها که به نقل از رسانه های بلژیکی رسیده بود، تکذیب می کرد و هیچ توجهی به آن مقابل افکار عمومی نشان نداد. همین پنهان کاری امروز کار دست فدراسیون داده و کار به اعتراف روی آنتن زنده کشیده است. حالا دیگر اعتراف به آن پیام ها و نامه ها فایده ای ندارد و به نظر می رسد فدراسیون در یک چالش حقوقی بین المللی بزرگ گرفتار شده و تنها چیزی که افکار عمومی از مهدی تاج و فدراسیونش می خواهند صداقت و جلوگیری از تداوم پنهان کاری است.

وی ادامه داد: شرایط برای آینده فعلا مشخص نیست، ولی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال قرار است با وی جلسه‌ای را به زودی برگزار کند تا در خصوص آینده تیم ملی و دیدار‌های حساس آینده در مرحله مقدماتی جام جهانی بدون هیچ مشکلی مقابل حریفان به میدان برویم.

اظهارات علوی در شرایطی مطرح شده که به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس به نقطه پایانی رسیده‌اند و طی چند روز آینده مراحل فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان نهایی خواهد شد و جلسه ای بین دو نفر برگزار نخواهد شد و هر چه هست در اختیار وکلای دو طرف خواهد بود. ویلموتس این نکته را دیشب رسما اعلام کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.