جان بولتون با انکار اخراج شدن از تیم ترامپ در توئیتی اعلام کرد : بعد از کناره گیری از پست مشاور امنیت ملی آمریکا، کاخ سفید از ترس چیزهایی که ممکن است من افشا کنم دسترسی مرا تا کنون به صفحه توییتر قطع کرده بود.

وی در حالی از مسدود شدن صفحه شخصی توئیتر خبر داد که  پس از برکناری از مسوولیت مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ۱۰ سپتامبر  ( ۱۹شهریور )  تا کنون هیچ مطلبی در توئیتر وی منتشر نشده بود.

بولتون که از امروز ( جمعه ) فعالیت توئیتری خود را آغاز کرد، نوشت: برای کسانی که فکر می کردند، پنهان شده ام، بسیار متاسفم.

جان بولتن مشاور تندرو  ترامپ و از نئوکان های حزب جمهوریخواه بعد از حدود سه ماه پس از برکناری از مقام خود امروز موفق شد حساب کاربری خود در توییتر را مجددا فعال کند،‌ از کاخ سفید به خاطر ممانعت از فعالیت وی در این مدت انتقاد کرد.

دولت ترامپ در حالی با اعمال نفوذ مانع از فعالیت جان بولتن در فضای مجازی شده است که مقام های آمریکایی از جمله برایان هوک نماینده دولت ترامپ در امور ایران، مایک پمپئو وزیر خارجه و امروز هم ترامپ با انتشار توئیتی از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرده و از دولت ایران به خاطر قطعی و سپس کندی اینترنت در برخی شهرهای ایران انتقاد کردند.

 دولت آمریکا که پشت طراحی اغتشاشات اخیر در ایران قرار دارد، امروز به بهانه قطع اینترنت محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را تحریم می کند که خود در اقدامی ریاکارانه به خاطر ترس از افشاگری مقام امنیت ملی سابق خود،‌ با اعمال نفوذ از دهم  سپتامبر گذشته تاکنون مانع از فعالیت بولتون در فضای توییتر شده است.

برخی از مقام های آمریکایی ظرف چند روز گذشته به صراحت اعتراف کردند که دولت ترامپ پشت اغتشاشات اخیر در ایران و حمایت از آشوبگران قرار دارد.

آشوبگران طی چند روز اخیر موجب کشته شدن شماری از نیروهای نظامی و امنیتی ، شماری از مردم  در شهرهای مختلف شده اند و میلیون ها دلار به اموال عمومی مردم آسیب زده اند.

همواره استفاده آمریکا از استاندارهای دوگانه در مسایل مختلف باعث شده است نزد افکار عمومی و سایر ملت ها به عنوان کشوری مستبد و فریب کار شناخته شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.