سید جلال حسینی پس از باخت یک بر صفر امروز پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما آنها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و باختیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد انتقاد هواداران از عملکرد این تیم اظهار داشت: آقایان مشکلات زیادی را برای تیم درست کردند و رفتند.  قبول دارم کمی مشکل داریم و به هر حال تعداد ملی پوشان ما زیاد هستند و کار را برای هماهنگی سخت می کند ولی مشکلات را هم به وجود آوردند تا پرسپولیس حاشیه داشته باشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که همواره می گویید مشکل می سازند ولی نامی نمی برید، تصریح کرد: از فصل قبل هنوز طلبکاریم که هنوز پرداخت نشده است. فقط بینید آقای انصاری فرد به میدان می رود در این باره صحبت می کند. داوری امروز را ببینید که چقدر روی اعصاب بچه های تیم بود. ما را هم خیلی راحت محروم می کنند.

مدافع تیم پرسپولیس در باره تفاوت بین پرسپولیس زمان برانکو و کالدرون اظهار داشت: آقای کالدرون خیلی زحمت می کشد. تیم شبانه روزی تلاش می کند تا به موفقیت برسد. مشکلات را گفتم، شما این داوری ها را ببینید تا متوجه شوید چه کار می کنند. در طول سه فصل با ۷-۸ جام نتوانستند مانع موفقیت تیم پرسپولیس شوند اما امسال حاشیه ها بیشتر از سال قبل شده است.

وی افزود: آقایانی که آمدند، مشکل آفریدند و رفتند فکر نکنند ما حرفی برای گفتن نداریم. این تیم برای هوادار است اما آقایان با کارهایشان زحمات هواداران را بر باد داده اند.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا ایرج عرب مدیر عامل قبلی پرسپولیس را مخاطب انتقادهای خود قرار داده اید؟ گفت: او و بقیه آقایان.

کاپیتان پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم از هیچ تلاشی برای موفقیت کم نمی کنند. امیدوارم بتوانیم بار دیگر آنها را خوشحال کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.