در حالی که مدتهاست بشار رسن هافبک ملی پوش عراقی تیم پرسپولیس از تمرینات این باشگاه به دور است و به بهانه حضور در اردوی عراقی ها، در تهران حضور ندارد، حالا باز هم مدیر تیم ملی این کشور خواستار تمدید مرخصی و اجازه غیبت هافبک عراقی از سرخپوشان تهرانی شده است!

بازی‌های کشور‌های عربی که به هیچ عنوان، جزو مسابقات رسمی مورد تایید فیفا برای در اختیار گذاشتن لژیونر‌ها به تیم‌های ملی محسوب نمی‌شود، حالا بهانه تازه عراقی‌ها برای نیامدن بشار به تهران شده است. مدیر تیم ملی فوتبال عراق گفت که کادرفنی این تیم همچنان منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس برای صدور مجوز حضور بشار رسن در این تیم هستند.

این درحالی است که بشار رسن بدلیل عدم دریافت مطالباتش در موعد قانونی می تواند قراردادش با پرسپولیس را یکطرفه فسخ نماید و غرامت هم بگیرد. شاید همین موضوع اهرمی برای فشار به پرسپولیس شده است.این بازیکن بااخلاق مدتی هم به نیمکت نشینی های طولانی اش توسط کالدرون معترض بود.

به نقل از «عراق اسپورت»، باسل کورکیس مدیر تیم ملی فوتبال عراق درباره غیبت همام طارق در کاروان اعزامی این تیم به دوحه برای شرکت در بازی‌های کشور‌های عربی گفت: از باشگاه اسماعیلی مصر درخواست کردیم که اجازه حضور طارق به همراه تیم ملی عراق در مسابقات را بدهد که این باشگاه نپذیرفت.

کورکیس درباره عدم حضور بشار رسن، هافبک پرسپولیس در رقابت‌ها اظهار داشت: هنوز منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس برای امکان صدور مجوز حضور رسن به همراه عراق هستیم.  شاگردان کاتانتس در این مسابقات با تیم‌های ملی قطر، یمن و امارات همگروه هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.