هفته گذشته و به دنبال قطع شدن اینترنت و کاهش دسترسی مخاطبان تأثیر مستقیمی بر روی فروش فیلم‌ها داشت. به گونه‌ای که روز ۲۵ آبان فروش فیلم‌ها نسبت به دو روز گذشته ۹۰ درصد کاهش پیدا کرد و به صورت کلی فروش همه فیلم‌ها در یک هفته گذشته از ۲۴ الی ۳۰ آبان حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است.

فروش فیلم‌های در حال اکران از ۱۸ الی ۲۳ آبان حدود ۶ میلیارد تومان بود و این میزان در تهران ۳ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان شده بود اما در هفته‌ای که اینترنت قطع بود از ۲۴ الی ۳۰ آبان کل فروش به ۳ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان در سراسر کشور و یک میلیارد و ۸۹۸ میلیون تومان در تهران رسید.

همچنین از ۱۸ الی ۲۳ آبان، ۵۴۵ هزار نفر در کشور و ۲۵۹ هزار نفر در تهران به سینماها رفته بودند و  از ۲۴ الی ۳۰ آبان (همزمان با قطعی اینترنت) ۳۰۰ هزار نفر در کل کشور و ۱۴۵ هزار نفر در تهران به سینماها رفته بودند.

در میان فیلم‌ها نیز فیلم سینمایی مطرب در مجموع به فروش حدود ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، سمفونی نهم فروش حدود ۴۰۰ میلیون تومان، بنیامین به فروش حدود ۲۴۶ میلیون تومان، منطقه پرواز ممنوع به فروش ۴۸۶ میلیون تومان، تورنادو ۲۴۵ میلیون تومان و خانه پدری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش دست یافته است.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.