سردار رمضان شریف شامگاه چهارشنبه در یادواره ۱۶۶ شهید آستارا در مصلای این شهرستان اظهار کرد: منافقین و سلطنت طلبان در دهه های گذشته همواره به فکر غارت منابع کشور بوده، ۱۷ هزار هم وطن را شهید و از اغتشاشات اخیر در برخی استان های کشور حمایت کردند.

وی بیان کرد: مردم بصیر و با تدبیر ایران اسلامی بعد از شنیدن سخنان مقام معظم رهبری، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و طراحی های دشمنان برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی با شکست مواجه شد و سرتیم ها دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: هیچ کس به اندازه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مردم ایران دلسوز نیست و بنا به تاکیدات معظم له، نباید به بهانه قیمت سوخت شاهد افزایش قیمت سایر کالاها باشیم.

شریف اظهار کرد: سپاه با تحقق بخشیدن به بخشی از مطالبات رهبر انقلاب، در حوزه های نظامی و اقتصادی صاحب قدرت شده است و بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در دوران تحریم ها ساخته و ایران به صادرکننده بنزین تبدیل شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۸ ماه از تحریم های آمریکا علیه ایران سپری می شود اما با تکیه بر توان داخلی به پیش می رویم و امیدواریم مسئولان، با هدایت مقام معظم رهبری و در سایه امنیت و آرامش، تلاش خود را مضاعف کنند و دشمنان در گام دوم انقلاب اسلامی شکست های سختی خواهند خورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.