بر اساس گزارش روز چهارشنبه پلیس راهور ناجا، در حال حاضر در اکثر محورهای استان همدان بارش برف گزارش شده و توصیه شده رانندگان برای تردد در این محورها حتما به تجهیزات زمستانی شامل زنجیرچرخ مجهز باشند.

همچنین در استان های چهار محال و بختیاری در محور کوهرنگ- مسجدسلیمان،  اصفهان (محورهای لنجان-شهرکرد و نجف آباد-داران)، سمنان(محور شاهرود-توسکستان)،  خراسان شمالی(ارتفاعات محورهای بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه) و مازندران (محورهای هراز، فیروزکوه، کرج-چالوس، کیاسر-سمنان) بارش برف گزارش شده است.

پلیس راهور وضعیت جوی استانهای تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی (اکثرمحورها) و استان قم(محورهای قم-تهران و قم-گرمسار)،  استان مرکزی(محور ساوه-تهران)،  استان اصفهان(محور اصفهان-شهرضا)،  استان سیستان و بلوچستان (محور زاهدان-خاش)   و استان فارس(محور داراب) را بارانی گزارش داد.

همچنین مه گرفتگی همراه باکاهش دید در استان های قزوین(محور قزوین-رشت)، خراسان شمالی(محور های بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه)،  محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه گزارش شده است.

بنابر گزارش پلیس راهور سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام  و ترافیکی روان برخوردار دارند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.