۵۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی بر این باورند که اقدامات ترامپ برای تحت فشار قرار دادن رییس جمهوری اوکراین اشتباه بوده و وی باید هرچه زودتر کاخ سفید را ترک کند.

۱۹ درصد نیز معتقدند که عملکرد ترامپ در این خصوص اشتباه بوده اما مجلس نمایندگان نباید وی را به این دلیل استیضاح کند.

شبکه ای بی سی نیوز سه شنبه گفت، در این نظرسنجی همچنین ۲۱ درصد اعلام کرده‌اند که موضوع استیضاح ترامپ را دنبال نمی‌کنند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شده است که از هر چهار آمریکایی یک نفر یعنی معادل ۲۵‌درصد فکر می‌کنند که ترامپ هیچ کار نادرستی در پرونده اوکراین گیت انجام نداده است.

نظرسنجی دیگری که نتایج آن را دانشگاه «هاروارد کندی» منتشر کرده نشان می‌دهد اکثر جوانان امریکایی با استیضاح ترامپ و برکناری او از ریاست جمهوری موافق هستند.

این نظرسنجی که در میان جوانان رده سنی ۱۸ - ۲۹ سال امریکایی انجام شده، نشان می‌دهد، ۵۲ درصد از پرسش شوندگان واجد شرایط رای دادن و ۵۸ درصد از رای‌دهندگان احتمالی در میان این جوانان، معتقدند که ترامپ باید استیضاح و از ریاست جمهوری برکنار شود.

بر اساس این نظر سنجی، ۲۷ درصد از کل رای‌دهندگان جوان و ۲۸ درصد از رای‌دهندگان احتمالی جوان نیز با استیضاح و برکناری ترامپ از ریاست جمهوری مخالفت کردند.

این گزارش می‌افزاید، گروه باقی مانده (در این نظر سنجی) نیز در دسته کسانی که گزینه‌های «نمی‌دانم»، «اهمیتی نمی‌دهم» قرار گرفته و یا از پاسخ به پرسش درباره استیضاح ترامپ خودداری کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.