سرهنگ علی کریمی افزود: رفت و آمد در این مسیر ازساعاتی پیش در حوزه استحفاظی استان گلستان بسته شده است.

وی از رانندگانی که قصد عبور از این راه را دارند خواست، از مسیر جایگزین شاهرود- آزادشهر استفاده کنند .

سرهنگ کریمی  از استقرار گروه های راهداری و پلیس راه در این مسیر خبرداد و گفت: همه امکانات برای یاری رسانی به رانندگان و مسافران بکار گرفته شده و تا کنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

وی در باره مسیر شاهرود- آزادشهر و گردنه خوش ییلاق هم گفت: رفت و آمد در این مسیر هم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فقط با استفاده از زنجیر چرخ انجام می شود.

فرمانده انتظامی شاهروداز مردم خواست از مسافرت های غیر ضروری در این مسیر و مسیر های کوهستانی و برفگیر منطقه خودداری نمایند .

همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانی  ،رعایت فاصله طولی و احترام به قوانین واطمینان از سلامت خودرو و تجهزات گرمایی و برف پاکن ها و پر بودن باک خودرو و همراه داشتن لباس گرم در روزهای سرد سال ضرورت دارد.

بارش برف که از ساعت های بامدادی جمعه در شرق استان سمنان آغاز شد، نقاط کوهستانی شهرستان های شاهرود و میامی را سفید پوش کرده است.

راه شاهرود- گرگان که از گردنه های توسکستان می گذرد ، حدود ۱۳۰ کیلومتر است. همچنین راه شاهرود- آزادشهر استان گلستان هم ۱۲۰ کیلومتر است و از گردنه خوش ییلاق عبور می کند. گردنه های خوش ییلاق و توسکستان از اواخر پاییز تا پایان زمستان در بیشتر اوقات با مه شدید، باران ، برف و بوران مواجه هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.