غفور راستین از تصادف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پاترول در جاده اژیه در ساعت ۱۶ امروز خبر داد و اظهار کرد: در این تصادف ۵ نفر شامل ۳ مرد و ۲ زن مصدوم شدند که توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان الزهرا و کاشانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از وقوع تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در ساعت ۱۳:۳۱ روز گذشته خبر داد و افزود: این تصادف در اتوبان صیاد زیر پل ۲۲ بهمن رخ داد و ۵ نفر شامل ۲ مرد، یک زن و ۲ نوجوان ۱۳ ساله مصدوم شدند که توسط ۲ کد آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فارابی انتقال داده شدند.

وی در ادامه از وقوع تصادف زنجیره‌ای دیگری در محور فیلور نجف‌آباد به سمت جوزدان در ساعت ۱۸:۳۳ روز گذشته نیز سخن گفت و افزود: در این حادثه یک دستگاه پژو ۲۰۶، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲ دستگاه پراید تصادف کردند و ۷ کشته و مصدوم برجای گذاشت.

راستین در ادامه توضیح داد: در این تصادف ۵ نفر شامل ۳ مرد ۳۵، ۵۶ و ۶۰ ساله و ۲ زن ۲۲ و ۳۰ ساله مصدوم و به بیمارستان شهدای لنجان و امام فلاورجان منتقل شدند، ۲ فوتی این حادثه هم که یک زن ۴۰ ساله و یک کودک ۱۴ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین از وقوع تصادف دیگری در شهرستان تیران سه راهی سد خبر داد و بیان کرد: در این حادثه که در ساعت ۱۹:۴۱ روز گذشته رخ داد یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو تصادف کردند و ۹ مصدوم شامل ۳ مرد ۳۲،۵۰ و ۵۵ ساله، ۴ زن ۳۰، ۳۲، ۴۵ و ۵۰ ساله، یک نوجوان ۱۷ ساله و یک کودک ۳ ساله بر جای گذاشت که توسط ۳ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.