تیم شهرخودرو مشهد با برتری مقابل گل گهر در دیدار معوقه از هفته هشتم صدرنشین شد. یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد و گفت: درباره بازی باید بگویم که بازی امروز واقعا بازی سختی برای ما بود. ما بازی سختی را برنده شدیم. تیم‌هایی که در مشهد بازی می کنند اولویت آنها دفاع کردن است. هر تیمی که به برد نیاز دارد کار برایش سخت می شود.

گل محمدی ادامه داد: در نیمه اول بازی دست ما بود و می دانستیم که چه می خواهیم. البته کار در نیمه اول سخت شد و فکر می‌کنم گل گهر پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته است. آنها فراتر از انتظار ما بودند به طوری که در نیمه اول می توانستند به گل برسند. رحمتی امروز تاثیر زیادی روی بردی که ما به دست آوردیم داشت. البته فشار روحی روانی روی تیم ما هست چون برد می خواستیم و به دلیل همین فشارها کار کمی سخت می شود. از بازیکنانم تشکر می کنم چون تا آخرین ثانیه های بازی به دنبال زدن گل بودند و عقب نیامدند.

سرمربی شهرخودرو در پایان گفت: امروز سراسر بازی هجومی ارائه دادیم و از حریف هم بابت بازی جوانمردانه اش تشکر می کنم. از بازی خوب سعید صادقی باید حرف بزنم چرا که امروز و در بازی قبل پایه گذار گل‌های ما بود. در تیم ما روحیه برد وجود دارد. جا دارد از هواداران مان تشکر کنم که هر چه داریم از وجود آنهاست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.