در هفته چهارم و پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تیم ملی فوتبال عراق در گروه C امشب در خاک اردن از تیم ملی فوتبال ایران میزبانی کرد و با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد. تیم ملی فوتبال عراق در این مسابقه توسط مهند علی و علاعباس عبدالنبی به گل دست پیدا کرد تا برای کسب دهمین امتیاز در پایان دور رفت آماده شود به صدر جدول رده بندی گروه صعود کند.

شاگردان سرچکو کاتانچ با این برتری و وقفه طولانی مدت در رقابت‌ها تا فروردین ماه سال آینده خود را به عنوان شانس اول صعود از دور گروهی می‌دانند و در شرایطی که کشورشان با اعتصاب‌های گسترده رو به رو است به بهانه خوبی رسیدند تا زمانی را برای شادی سپری کنند.

در حالیکه روز گذشته هنوز برنده بازی بزرگ در گروه C مشخص نبود تا تیم ملی فوتبال عراق برای سومین بار در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی بتواند ایران را شکست بدهد، شنیده می‌شد جوایز گوناگونی از جمله ساختمان ۹۰ هزاردلاری در اختیار گلزنان عراق به تیم تحت هدایت مارک ویلموتس تعلق خواهد گرفت، حال یک جایزه جذاب برای مهند علی و علاعباس در دسترس است.

EJWrxI-WoAEqGpt

طبق اعلام رسانه‌های عراقی، مدیر کمپانی خودروسازی تویوتا در عراق دو اتومبیل کمری 2020 را به دلیل گلزنی در دیدار برابر ایران به مهند علی و علاعباس اختصاص داده است و این دو خودرو به زودی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید قیمت پایه خودرویی که کمپانی تویوتا در ماه سپتامبر 2019 معرفی کرده است 31995 دلار ارزش دارد و یکی از خودروهای لوکس این کارخانه به شمار می‌رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.