مارک ویلموتس در نشست خبری پس از دیدار مقابل عراق عنوان کرد: ۱۵ دقیقه سخت را در ابتدای بازی داشتیم. سپس گل خوردیم و در ادامه بازی را به دست گرفتیم و کنترل کردیم.اما در نیمه دوم اشتباهاتی مرتکب شدیم و ۱۰ نفره هم شدیم‌‌.این شکست ما را ناگزیر می کند در بازی های بعدی ۱۲ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره اینکه چه نگاهی به صعود دارد گفت: ما همه تلاش مان را برای بازی های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه در برابر کامبوج می کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره دو شکست پیاپی عنوان کرد: ما حداقل می توانستیم در دو بازی مقابل بحرین و عراق دو امتیاز بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. شاید بهتر باشد بگویم در این باره بدشانسی آوردیم و این مسابقه می توانست مساوی شود‌.

ویلموتس درباره توصیفش از شرایط بازی و اینکه آیا این شکست عواقب کارت قرمز برای کاپیتان ایران بود اظهار داشت: من ۳۰ سال است در فوتبال هستم. هیچ وقت یک نفر را نباید مقصر قلمداد کرد. همه ما در شکست مقصریم و یک نفر مقصر نیست. اشتباهاتی در این بازی داشتیم. در هنگام یارگیری دچار اشتباهاتی شدیم. در کنار آن ۱۰ نفره هم شدیم‌.

وی درباره اینکه گفته می شود رسانه های ایران این شکست را به دلیل غیبت جهانبخش و عزت اللهی ارتباط داده اند تصریح کرد: اینطور نیست. جهانبخش و عزت اللهی مدتی است بازی نکرده اند.علاوه بر این حاج صفی را به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه در اختیار نداشتیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.