جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب شهر رفح در جنوب غزه را هدف قرار دادند که در پی آن دو نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

شبکه خبری اسکای گزارش داد که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به رفح، دو نفر از فلسطینیان شهید شدند که با احتساب این دو شهید، تعدادی شهدای غزه به ۲۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

شبکه خبری الجزیره هم اعلام خبر شهادت این دو جوان فلسطینی گزارش داد که تعداد شهدای غزه به ۲۶ نفر رسیده است.

نش‌ها میان غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد سرایا القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که یکی از علل ترور این فرمانده جهاد اسلامی، فعالیت او در حوزه موشکی مقاومت بوده است. اخیرا روزنامه جروزالم پست در گزارشی، ابوالعطا را در کنار دبیر کل حزب‌الله لبنان و فرمانده نیروی قدس سپاه ایران از خطرناک‌ترین شخصیت‌ها برای این رژیم نام برده و گفته بود که «او در برنامه‌ریزی برای حملات به اسرائیل و نظارت بر ساخت سلاح و بهبود توان شلیک موشک‌های دوربرد مشارکت داشت». 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.