سکانس جدید پرونده از کوره در رفتن کریستیانو رونالدو؛ ستاره پرتغالی طبق معمول در بازی قردا شب تیم ملی کشورش در انتخابی یورو ۲۰۲۰ مقابل لیتوانی در زمین بازی خواهد بود؛ در واقع «فرناندو سانتوس» سرمربی پرتغال این موضوع را نشست خبری تایید کرد.

سانتوس در این خصوص اظهار داشت: همه می‌خواهند در مورد رونالدو حرف بزنند چون او بهترین بازیکن جهان است؛ کریستیانو ما است؛ دعوت شده، کاملا سالم است و مصدومیتی ندارد و بازی خواهد کرد.

کلماتی واضح در مورد شرایط فیزیکی CR۷ که از قضا با اظهارات مائوریستیو ساری سرمربی یوونتوس پس از بازی این تیم مقابل آ.ث میلان و داستانی که چند روز است به تیتر نخست روزنامه ها بدل شده، کاملا تناقض دارد.

ساری در خصوص مصدومیت زانو و مشکلات ماهیچه نزدیک کننده پای رونالدو حرف زده و آن را دلیل عملکرد نه چندان رضایتبخش وی در دیدار مقابل معرفی کرده بود که متعاقبا باعث تعویض شدن وی در آن بازی و همچنین دیدار مقابل لوکوموتیو شد.

رونالدو پس از اینکه در دقیقه ۵۵ جای خود را به «پائولو دیبالا» داد، در حالی که زیر لب حرف‌های به ساری می‌زد زمین بازی را به سمت رختکن ترک کرد و حتی زودتر از به صدا در آمدن سوت پایان دیدار از ورزشگاه خارج شد.

با توجه به اظهارات سانتوس، هنوز کسی نمی‌داند مابین ساری و رونالدو چه اتفاقی رخ داده یا شرایط فیزیکی مرد پرتغالی چگونه است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.