کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس و پیشکسوت سابق تیم ملی، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که ما را به تمرین تیم ملی دعوت کردند. خوشحالم که تمرین ملی‌پوشان را از نزدیک می‌بینم و در کنار آنها هستم و همین طور شرایط بازیکنان خودمان را می‌بینم.

وی ادامه داد: تیم ملی بازی بازی سختی را پیش رو دارد و طبق صحبت‌هایی که ویلموتس انجام داد، شناخت خوبی از عراق دارد. امیدوارم دیر جمع شدن بازیکنان مشکلی پیش نیاورد اما همه بازیکنان در شرایط بازی هستند و تمام تلاششان این است که بازی را ببرند و خود را در جدول بالا بکشند.

باقری اضافه کرد: همه ملی‌پوشان، بازیکنان باتجربه‌ای هستند. بازیکنان ما زود عصبی می‌شوند و زود پرخاش می‌کنند و این از بدی‌های فوتبال ماست. امیدوارم بازی به بازی بهتر شوند تا تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند نتیجه بهتری بگیرند.

او در خصوص جنگ روانی که در دیدار با بحرین به وجود آمد گفت: جنگ روانی همیشه هست و می‌تواند تاثیرگذار باشد. سرمربی تیم در حرف‌هایش به این موضوع اشاره کرد. وقتی در زمین حریف بازی می‌کنید باید با تمرکز بالا بازی کنید و به حواشی توجه نکنید. این بهترین راهکار برای کسانی است که به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.