به گزارش المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود به شرکت کنندگان در مراسم، ولادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت.

وی تأکید کرد: مردم ما هر سال در صدر مردمی هستند که میلاد پیامبر اکرم(ص) را جشن می‌گیرند و اهمیت این مناسبت و این فرصت بزرگ را درک می‌کنند.

عبدالملک الحوثی گفت: کسانی که برای جنگ و محاصره تلاش می‌کنند و می‌خواهند سر ما را در مقابل خود خم کنند باید به آن‌ها گفت که محال است ما در مقابلشان سر خم کنیم. عاقبت این افراد نابودی و خسران است.

وی گفت: ما دستانمان را به سوی صلح و برادری دراز می‌کنیم و کسانی که با ما دشمنی کنند خود به خاطر انتخاب گزینه اشتباه و تصمیم ظالمانه مسئولیت را برعهده دارند. ادامه تجاوز به این معناست که ما باید به ارتقای توانایی‌های نظامی خود و انجام کوبنده‌ترین حملات ادامه دهیم و این حق مشروع ماست. من از نظام سعودی می‌خواهم جنگ و محاصره را متوقف کند وگرنه با خطرات بزرگی مواجه خواهد بود و پیامدهای آن نیز بزرگ خواهد بود.

الحوثی گفت: موضع ما در دشمنی با اسرائیل به عنوان یک رژیم غاصب یک موضع اصولی برپایه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و تعهدات دینی است.

وی گفت: من از مردم عزیزمان می‌خواهم همچنان در مسیر آزادی و استقلال و حفظ وحدت و صلح اجتماعی و کمک به مستمندان گام بردارند. از آغاز تجاوز ائتلاف عربستان، بیش از ۱۲۰ بشکه نفت در مناطقی که از سوی متجاوزان اشغال شده به سرقت رفته است.

الحوثی تأکید کرد: مردم ما در موضع حق و دارای مسئله‌ای عادلانه هستند. عاقبت پایداری و ثبات پیروزی است که خداوند وعده داده است. پایداری مردم ما در طول این همه سال پیروزی از جانب خدا و بشارتی به عاقبت نیک است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.