حجت‌الله مهدیان در مراسم امضای قرارداد عاملیت بانک توسعه تعاون و شرکت مهندسی آب و فاضلاب اظهارکرد: طی هفت ماهه اخیر ۷۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک پرداخت شده و انتظار داریم در ماه‌های پایانی سال این تسهیلات دهی شتاب بیشتری بگیرد و به رقم ۱۳ هزار میلیارد تومانی که پیش بینی کرده ایم، دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما همواره از حمایت صندوق توسعه ملی بهره مند بودیم و همکاری ما در طرح اشتغال روستایی، اشتغال فراگیر و طرح رونق تولید و تبصره ۱۸ قانون بودجه باعث شد پروژه هایی را با همکاری سازمان آب و فاضلاب کشورپیش ببریم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون مجموع تسهیلات پرداختی در این قرارداد را ۱۹۵۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: ۹۵۰ میلیارد تومان از این تسهیلات توسط بانک و مابقی از محل منابع صندوق توسعه ملی اختصاص می یابد و با نرخ سود ۱۰ تا ۱۶ درصد با توجه به نقاط مختلف کشور توسط ۱۵۰ شعبه بانک پرداخت خواهد شد.

مهدیان گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک دولتی و توسعه ای نگاه انتفاعی و سودآوری به طرح ها نداشته و آمادگی دارد که رسالت خود را در حمایت ازطرحهای ملی با تکلیفی که بر عهده گرفته به نحو شایسته انجام دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.