هیات مدیره باشگاه امروز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و درباره مسائل مرتبط با تیم و بازی‌های پیش رو صحبت شد. از مهم‌ترین مباحث نشست بیش از چهار ساعته امروز، برنامه‌های اقتصادی باشگاه بود که مدیر عامل در ارتباط با پیشنهادها، طرح‌ها، مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته گزارشی را به هیات مدیره ارائه کرد. در این جلسه رضا یلوه معاون اقتضادی باشگاه هم توضیحاتی را درباره این توافقات جدید ارایه کرد 

محمد حسن انصاری فرد در این ارتباط در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: پیشنهادها، طرح‌ها و نتایج مذاکره‌ها را در جلسه با هیات مدیره مطرح کردیم و این موارد مورد بررسی و تایید قرار گرفت. حالا می‌توانیم بگوییم اتفاقات خوبی در راه است و این نوید را می‌دهیم که در پی توافق با یک اسپانسر جدید و قوی دیگر  درآمدها افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این گفتیم، نیاز داریم درآمدها را افزایش بدهیم و میزان درآمدهای قبلی برای هزینه‌های باشگاه کافی نخواهد بود. در حال حاضر با ایرانسل قرارداد داریم و این قرارداد که مربوط به گذشته است تا سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. البته همکاری و تعامل خوبی با ان ها داریم ولی مجموعه‌های دیگری هم به ما اضافه می‌شوند و شرایط افزایش درآمد باشگاه مهیا می‌شود. نوید اتفاقات خوبی را می‌دهیم که در همکاری با یک مجموعه  قوی دیگر  به زودی اعلام می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.