وریا غفوری پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: خوشحالم که توانستیم یک برد دیگر بدست بیاوریم و حالا خود را به صدر جدول نزدیکتر کنیم.

وی تاکید کرد: ما بازی به بازی بهتر شده ایم و حالا اطمینان دارم که این روند ادامه خواهیم داد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال  در پاسخ به این سئوال که چند بازی است که عملکرد خوبی دارید و آیا امید دارید به تیم ملی دعوت شوید گفت: من خودم می دانم همیشه در هفته های اول خوب نیستم اما رفته رفته بهتر می شوم و حالا فکر می کنم عملکرد خوبی در هفته های اخیر داشته ام و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم.

وی در خصوص پستی که علیه او در مورد جنگ ترک ها و کردها گذاشته شده است گفت: من اصلا دنبال بحث سیاسی نیستم بلکه صحبت من در خصوص آوارگی و کشته شدن کودکان است و نباید چنین اتفاقی در دنیا رخ دهد. من به ترک زبانها احترام می گذارم و اعتقاد دارم کسی که این پست را گذاشته اصلا اذری زبان نبوده است.

وی در مورد شعارهایی که این روزها علیه مدیرعامل استقلال داده می‌شود، افزود: باید بپذیریم که این روزها بازیکنان استقلال مشکل مالی دارند و امیدواریم که هر چه زودتر مسئولان در صدد رفع این مشکل برآیند تا خدایی ناکرده تمرکز بازیکنان بر هم نریزد البته بازیکنان استقلال همه با تعصب هستند و کار خود را ادامه خواهند داد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال  در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر مسائل مالی اعتصاب خواهید کرد، افزود: اصلا بحث اعتصاب نیست. من به شما می گویم که تعداد زیادی از بازیکنان از فصل گذشته تا امروز طلبکارند و حتی یک هزار تومانی هم دریافتی نداشته اند ولی نها با غیرت هستند و نمی خواهند این مسئله در روند موفقیت استقلال تاثیر بگذارد.

غفوری در پایان و در خصوص صحبت های یکی از بازیکنان پارس جنوبی که گفته بود غفوری پیراهن من را کشیده و داور باید پنالتی اعلام کند با خنده گفت من چنین کاری را نکرده ام و داور به صحنه نزدیک بودو اگر مشکلی بود حتما از خود واکنش نشان می داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.