بهنام بیات در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد مشترکان برق استان برای دریافت قبوض الکترونیکی، شناسه قبض خود را به ۵۰۰۰۱۵۲۱ ارسال کرده‌اند و امیدواریم ۱۰ درصد باقی مانده نیز همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند تا در آینده نزدیک هیچ قبض کاغذی‌ای در استان صادر نشود.

وی ادامه داد: در طول سال مبالغ زیادی برای صدور قبوض کاغذی برق هزینه می‌شود که با حذف قبض‌های کاغذی این منابع ذخیره و در موارد دیگر هزینه می‌شود.

وی گفت: علاوه براین، با صدور قبوض الکترونیکی، سالانه از قطع هزاران درخت جلوگیری می‌شود که این به نفع حیات محیط زیست و انسان است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به افزایش تعرفه برق مشترکین توضیح داد: افزایش تعرفه از اواخر اردیبهشت امسال اعمال شده و طبق این دستورالعمل، هفت درصد به تعرفه قبلی برق اضافه شده است.

بیات با اشاره به اینکه افزایش تعرفه برق برای پرمصرف‌ها با مشترکان عادی متفاوت است، تصریح کرد: تعرفه برق مشترکین پرمصرف ۲۴ درصد افزایش داشته است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: تعرفه برق  بیش از ۸۰ درصد مشترکان استان عادی است و تنها ۲۰ درصد از آنها شامل افزایش پلکانی تعرفه می‌شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.