حسن فعال در گفت وگو با ایسنا، از انتشار فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: از کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی «reserve.haj.ir» نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی هدف از فراخوان مذکور را تکمیل، اصلاح و به‌روزرسانی اطلاعات شخصی ودیعه‌گذاران حج تمتع در سامانه رزرو حج دانست و تصریح کرد: ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و... امکان‌پذیر خواهد شد.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند شخصا به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند، گفت: همچنین ودیعه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به ۵۲ دفتر خدمات زیارتی استان و تنها با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار ریال نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند.

فعال اضافه کرد: این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و براساس زمان ثبت‌نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه گیلان در حج تمتع امسال ۴۶۹ زائر داشت، یادآور شد: کاروان‌های گیلان در حج تمتع ۹۸ مدینه‌قبل بودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.