اسماعیلی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سئوالی درباره اینکه در فضای مجازی ادعاهایی مطرح شده که  افرادی از ریاست جمهوری و قوه قضاییه با روح الله زم و آمدنیوز در ارتباط بودند و دستگیر شدند،‌ آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: لازم است بار دیگر از این اقدام هوشمندانه، دقیق، اطلاعاتی و عملیات فریبی که سربازان گمنان امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه انجام دادند تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: تا امروز غیر از خود روح الله زم فرد دیگری از بخش های مختلف چه در دولت و چه در قوه و چه در نیروهای مسلح بازداشت نشده است و بی جهت گمانه زنی نشود. توصیه‌ام این است که انگشت اتهام به سمت یکدیگر روانه نکنید.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: اجازه بدهید دستگاه های امنیتی و قضایی بررسی دقیق خود را انجام دهند، البته ما اطلاعات ذی قیمتی در این حوزه بدست آوردیم، اما بعد از دستگیری زم هیچ دستگیری جدیدی انجام نشده است.

وی یادآور شد: قبلا در بخش هایی که اطلاع رسانی شد و مستند ایستگاه پایانی دروغ پخش شد، افرادی در آن فرایند دستگیر شده بودند و قبل از این قصه رسیدگی و محکوم شدند، اما در برهه اخیر دستگیری جدید نداشتیم.

اسماعیلی گفت: به همه فریب خوردگان در داخل و خارج کشور که با اعتماد به سرویس های بیگانه و اعتماد به دشمن اقداماتی را علیه مردم و کشور و نظام انجام می دهند و به دول خارجی دلگرم هستند، توصیه می کنم که آنها از این قصه درس عبرت بگیرند و بدانند سرویس های بیگانه قابل اعتماد نیستند و ما ثابت کردیم که در هوا پهپاد دشمن را شناسایی و پهپاد رادار گریز را تحت تعقیب قرار می دهیم و خود سرویس ها را مدیریت می کنیم،‌ بنابراین با ریسمان پوسیده دول خارجی و سرویس های اطلاعاتی آنها خود را به چاه نیندازند و به فکر بازگشت به آغوش ملت و کشور باشند و الا در آینده‌ای نه چندان دور سرنوشتی مشابه روح الله زم در انتظار آنهاست، این بزرگ آنها بود که به دام افتاد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.