استاد الدوحه گزارش داد، دو بازیکن ایرانی که در لیگ ستارگان قطر بازی می کند هفته بسیار خوبی را تجربه کردند. کریم انصاری فرد در دیدار برابر الوکره توانست دبل کند تا تیمش با ۳ گل به پیروزی برسد. انصاری فرد هم به عنوان بهترین بازیکن هفته هفتم لیگ ستارگان قطر انتخاب شد.

روزنامه استاد الدوحه در ستایش از این بازیکن ایرانی نوشت: "انصاری فرد از همان دیدار آغازین نشان داد که خرید خوبی برای السیلیه است. او در دیدار برابر الوکره عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و دو گل به ثمر رساند تا زمینه را برای پیروزی تیمش مهیا کند".

این روزنامه در ادامه نوشت: "انصاری فرد با این بازی های خوبی که به نمایش می گذارد ثابت کرده که خرید خوبی برای تیمش بوده است. او در بازی حساس برابر الوکره نه تنها دو گل به ثمر رساند بلکه با ضربه سر خود هم تیمی‌اش را در موقعیت گل قرار داد تا السیلیه یک پیروزی قاطع را به دست آورد. او با این دو گل ۵ گل شده و خود را به صدر جدول بهترین گلزنان نزدیک کرده است".

در صدر جدول بهترین گلزنان بونجاح و علاء‌الدین حضور دارند که هر کدام ۶ گل به ثمر رسانده‌اند.

و اما در ترکیب بهترین بازیکنان هفته نام رامین رضاییان هم به چشم می آید. این بازیکن ایرانی هم در دیدار تیمش برابر الاهلی که با تساوی دو بر دو به پایان رسید هر دو گل را به ثمر رساند تا بهترین مدافع راست هفته لقب گیرد.

در ترکیب بهترین ها انصاری فرد هم عنوان بهترین مهاجم هفته را به دست آورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.