حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا درباره احتمال نامزدی قالیباف و جلیلی از مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحثی در این زمینه در محافل تصمیم‌گیر وجود نداشته و حضور این دو از مشهد در انتخابات قطعیت پیدا نکرده است و بیشتر در محافل سیاسی و خبری مطرح است.

وی ادامه داد: من هم تاکنون نشانه خاصی از نامزدی قالیباف و جلیلی از شهر مشهد ندیده‌ام. اگر قرار باشد این دو از مشهد در انتخابات شرکت کنند، باید در این شهر حضور یابند و مرتب برنامه داشته باشند. من تا الان در محافل سیاسی مشهد هم چیزی درباره نامزدی این دو از مشهد چیزی نشنیده‌ام.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: جلیلی حضوری در مشهد ندارد اما چون مشهد زادگاه قالیباف است، وی به این شهر رفت و آمد دارد اما این رفت و آمد معمولی بوده و جلوه انتخاباتی ندارد.

ترقی در پایان همچنین با بیان اینکه فکر نمی کنم قالیباف و جلیلی به صورت مستقیم در مدیریت انتخابات مجلس نقش داشته باشند، تصریح کرد: با این حال آنها در جلسات سیاسی نماینده داشته و نظرات آنها بیان می شود. البته قالیباف در شورای وحدت حضور دارد و نظرات و فعالیت‌های خود را از همان طریق اعمال می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.