مهدی تاج که در جمع ناظران داوری فوتسال سخن می‌گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف ما و مجموعه فدراسیون از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی این است که با یکسان‌سازی در بحث آموزش شرایط مناسبی را برای داوری و نظارت رقم زنیم. یکی از برنامه‌هایی که در دست کار قرار دارد تا مجموعه فوتسال در مسیر رشد بیشتر قرار گیرد، ایجاد کمپ اختصاصی فوتسال است.

وی افزود: احداث ساختمان اداری جدید فوتسال در کنار کمپ تمرینی برای فوتسال و همچنین سالن اختصاصی فوتسال که هم‌اکنون وجود دارد، باعث خواهد شد تا با ایجاد شرایط و بستر مناسب برای تیم‌ها، وضعیتی را فراهم آوریم که تمرینات و اردوها به صورت مناسب برگزار شود و در نهایت بتوانیم عناوین مختلفی را کسب کنیم.

تاج اضافه کرد: مرکز ملی فوتبال از امکانات منحصر به‌ فرد بهره می‌برد و ساختمان پِک زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی، سالن اختصاصی فوتسال و زمین فوتبال ساحلی در این مرکز وجود دارد که باعث شده تیم‌ها بدون دغدغه تمرینات خود را برگزار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امسال تلاش ما براین است که از قشر داوری حمایت ویژه‌ای داشته باشیم و همان‌طوری که از ابتدای فصل شاهد بودید، کمیته انضباطی با اعتراض بازیکن، تیم و یا کادر مقابل داور، برخورد جدی انجام داد. قصد ما دفاع از جامعه داوری است زیرا معتقدیم داور اشتباهاتش مناسبات ندارد و سازمان یافته نیست و این امر بسیار مهم است که نباید داوری جانبدارانه باشد.

تاج گفت: اینکه کمیته داوران به جوان‌گرایی روی آورده کار بسیار پسندیده‌ای است و معتقدم باید حرمت باتجربه‌ها در این زمینه حفظ شود. احترام به پیشکسوت یک نقطه مهم است. بدون شک ایجاد تحول در جامعه و هر بخشی با کارگروهی پیش می‌رود و عنصر پیشرفت به کار گروهی باز می‌گردد از همین رو از شما می‌خواهم که از تجربیات یکدیگر استفاده کنید و احترام گذاشتن به پیشکسوتان را از یاد نبرید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.