مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان در خارج از خانه بود. نساجی تیم جنگنده‌ای است. امروز دو رقیب داشتیم که یکی تیم نساجی و دومی زمین بازی بود. در طول یک سال شاید یک بار در چنین زمینی بازی کنیم و هماهنگ شدن در این زمین برای ما سخت بود.   نیمه اول فوتبالی دور از انتظارم بازی کردیم؛ اما نیمه دوم با زدن گل اول، بازی را بهتر پیش بردیم و شانس کم‌گل بودن خود را شکستیم.

دنیزلی خاطرنشان کرد: شکل گل‌ها و حملاتمان عالی بود و کسب چنین نتیجه‌ای از یک بازی خارج از خانه خوشحال کننده است، تمام بازیکنانم با تمام سعی و تلاششان بازی کردند.

 او ادامه داد: نیمه دوم مثل یک تراکتور واقعی با پاس‌ها و حملات فوتبال خوبی ارایه کردیم. پس از به ثمر رساندن گل‌ها، بازیکنانی که در معرض دریافت کارت بودند را تعویض کردیم، رقبای ما تیم‌های قدر هستند و خوشحالیم که طلسم بردهای یک بر صفر شکسته شد. بنده به تمام بازیکنان این بازی به دلیل که نمایش جنگنده تبریک می‌گویم، ما تاکنون گل دریافت نکرده‌ایم و این موضوع حائز اهمیت است. اساس فلسفه ما این است که بیشتر از اینکه گل بخوریم، گل بزنیم.

او درباره صحبت‌هایی که مسعود شجاعی با داور داشت تاکید کرد: مساله‌ای نبود ولی قبل این صحبت‌ها، صحنه‌ای بود که در چشم داور دور بود و موجب شد تا شجاعی درباره آن با داور صحبت کند و به نظر من این مساله خوب نبود. بعضی موقع‌ها فوتبالیست‌ها این حرف‌ها را می‌زنند و من هم در بین دو نیمه این مساله به بازیکنان تاکید کردم.

سرمربی تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: چند بازیکن ما در معرض مصدومیت قرار دارند و در ادامه وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود. ما  تیم باتجربه‌ای هستیم و سعی کردیم فشار هواداران و همچنان ضدحملاتشان را کنترل کنیم؛ ما داخل زمین سعی کردیم تاکتیک بازی را عوض کنیم و تیمی که در فوتبال گل اول را به ثمر می‌رساند، شانس بیشتری دارد که ما از این پتانسیل استفاده کردیم. در فوتبال تیمی که در گل اول را می‌زند دارای یک مزیت خوبی است و ما از این مزیت استفاده کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان خارجی خود راضی است خاطرنشان کرد: سوگیتا از فصل قبل در تیم حضور دارد و  مازولا نخستین بازیکن خارجی بود که به تبریز آوردیم اما این بازیکن به دلیل مصدومیت مدت زیادی است که با تیم کار نکرده است. میمبلا سومین بازیکن خارجی بود که به تبریز آوردم و مدت‌ها بود او را زیر ذره‌بین داشتم، این بازیکن امروز کمی از انتظارات من نمایش پایین تری داشت و فورچونه نیز چند روز اخیر همراه تیم ملی اش بود. من در تیمم بازیکنان ایرانی با کیفیتی دارم و یک گروه بازیکنان خوبی هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.