سرهنگ علی موسی پور از دستگیری مرد و زن اخاذ با تهدید انتشار عکس خصوصی شهروند قرچکی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و اظهار داشت: خانمی با مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت فردی ناشناس در اینستاگرام با در اختیار داشتن تصاویر شخصی ام، بنده را تهدید و قصد اخاذی ۲۰ میلیون تومانی از من را دارد.

وی گفت: سریعاً موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفته و تیمی مجرب از پلیس فتای شهرستان مأمور پیگیری پرونده شدند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به سرعت عمل مأموران در دستگیری اخاذ ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، اظهار داشت: پس از اقدامات فنی و پلیسی و بررسی پایگاه داده پلیس فتا متهم شناسایی و برای توضیح به این پلیس دعوت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از اخذ اظهارات متهم در مواجهه با ادله جرم، راهی جز اعتراف نداشته و با معرفی همدست مؤنث خود پرونده با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن مختومه گردید.

در پایان سرهنگ موسی پور با اشاره به تحویل متهم و همدست وی به مراجع قضایی از شهروندان خواست در فضای مجازی مراقب ارتباطات با افراد ناشناس باشند و تحت هیچ شرایطی عکس های خصوصی خود را حتی برای دوستانشان ارسال نکنند

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.