"دیوید ان بوسی"، تحلیلگر فاکس نیوز، رسانه نزدیک به حزب جمهوریخواه و حامی "دونالد ترامپ"، روز یکشنبه در تحلیلی نوشت که ظهور ناگهانی "هیلاری کلینتون" و اتهام وی به "تولسی گابارد" یک اشتباه سیاسی بزرگ بود که برای کلینتون سنگین تمام شد.

کلینتون روز جمعه درباره گابارد گفته بود: او محبوب روس‌هاست. آنها مشتی سایت و ربات و راه‌های دیگر برای حمایت از او دارند.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به ادعای کلینتون و دموکرات ها مبنی بر اینکه پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا به خاطر دخالت روسیه در انتخابات آمریکا بوده است، نوشت: فراموش نکنید که تحقیقات "رابرت مولر" ، بازرس ویژه ، ادعای مداخله روسیه را بی اعتبار کرد.  کلینتون هنوز نمی تواند باور کند که ترامپ برنده شد زیرا او کاندیدای بهتری بود. او اصرار دارد که این روس ها بودند که ترامپ را به کاخ سفید آوردند.

دیوید ان بوسی می افزاید: اکنون ، طبق تئوری توطئه تازه کلینتون ، روسها در تلاش هستند تا با تبدیل گابارد به جریان سوم سال ۲۰۲۰ ، ترامپ را در کاخ سفید نگه دارند. اما این اتهامات وی، ادعای پیشین وی درباره تبانی تیم ترامپ و روسیه را کاملا بی اعتبار کرد.

این نویسنده جمهوریخواه، حمله کلینتون به گابارد را شگفت انگیز خوانده و می افزاید: گابارد طبق آخرین میانگین نظرسنجی های عمومی فقط ۱.۲ درصد آرا را دارد. ولی اکنون به دلیل حمله کلینتون، تبلیغ گسترده رایگانی برای وی انجام شده است.

"تولسی گابارد" اکنون نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان است. وی در یک رشته توئیت به صحبت‌های هیلاری کلینتون واکنش نشان داده و نوشته است: عالی. ممنون هیلاری کلینتون. تو ملکه جنگ‌طلبان، مظهر و تجسم فسادی هستی که از مدتها پیش حزب دموکرات را بیمار کرده‌ای و سرانجام از پشت پرده بیرون آمده‌ای.

گابارد افزود: از روزی که نامزدی‌ام را اعلام کرده‌ام کارزار هماهنگی برای نابود کردن اعتبارم آغاز شده است.

این نماینده دموکرات در بخش دیگری از توئیت‌هایش نوشت: اکنون روشن شده که مبارزات مقدماتی انتخابات میان من و تو است. ترسو نباش و پشت نمایندگانت پنهان نشو. مستقیماً وارد رقابت شو.

وی همچنین گفت: متحدان قدرتمند رسانه‌ای و ماشین جنگی، از تهدیدی که برایشان دارم، می‌ترسند.

گابارد، عضو گارد ملی هاوایی و کهنه‌سرباز جنگ عراق است. او به دلیل مواضعش درباره سیاست خارجی آمریکا به ویژه مخالفتش با جنگ و تغییر رژیم در کشورهای دیگر و دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در سال ۲۰۱۷ مورد انتقاد بوده است.

این نماینده دموکرات سی و هشت ساله وعده داده است؛ در صورتی که به ریاست جمهوری برسد آمریکا را به برجام بازمی‌گرداند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.