گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری ۲ بر یک تیمش برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار کرد: امروز از همه چیز مهم‌تر کسب سه امتیاز بود. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی اشتباهات زیادی داشتیم که باعث شد بازی مساوی شود. امروز بدون تماشاگران بازی کردیم و انگار یک بازیکن کمتر داشتیم. از بازی خوشحال نیستم ولی خوشحالم که برنده شدیم.

او درباره خلیل زاده هم گفت: اگر حقیقت را بخواهم بگویم ۱۶ روز است که بازی رسمی نداشته‌ایم. امروز ساعت ۱۲:۴۵ اعلام می‌کنند که محرومیت او را بخشیده‌اند. احمدزاده را محروم کردند و در بازی جام حذفی اجازه دادند بازی کند. به جای اینکه اجازه بدهند با تیم مسافرت کند همان روز او را فراخواندند. منطقی این بود که بعد از بازی او را دعوت می‌کردند. من از این کار متعجبم و متوجه نمی‌شوم. ۱۶ روز فرصت داشتند ولی همین روز بازی او را بخشیدند. محرومیت خلیل زاده بی‌معنی بود. من از این تصمیمات تعجب می‌کنم.

کالدرون درباره بازی تیمش در نیمه اول هم اظهار کرد: در حمله خوب شرکت کردیم ولی آخرین پاس را خوب نمی‌دادیم. همیشه در نیمه اول خط پرسینگ حریف را رد می‌کنیم و امکان گل‌زنی وجود داشت. اشتباهات در پاس‌های آخر باعث شد به گل نرسیم. همیشه باید این مراحل خوب انجام شود. ما در پاس‌های آخر مشکل داشتیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا محسن خلیلی به درخواست او از سرپرستی تیم کنار گذاشته شد توضیح داد: ما با هم دوست‌های خوبی بودیم. از تمام زحماتش تشکر می‌کنم. وقتی یک مدیر جدید می‌آید این اختیار را دارد که سرپرست خودش را بیاورد. خلیلی در کادر قبلی حضور داشت. من این اجازه را ندارم که  درباره سرپرستی که مدیر می‌گذارد نظر بدهم. همین‌طور که کسی حق ندارد درباره کمک من تصمیم بگیرد. مدیر است که سرپرست را انتخاب می‌کند. ممکن است در شش ماه آینده بگویم با سرپرست جدید خیلی راضی نیستم ولی این اتفاق نیفتاده است. اگر دست من بود من هیچ مشکلی با خلیلی نداشتم. من باید به تصمیمات باشگاه احترام بگذارم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد جونیور و موقعیت‌سازی سخت تیمش در زمان حضور او بیان کرد: او در بازی آخر بازی نکرد. امروز احمدزاده و رسن را نداشتیم. عالیشاه هم سرماخوردگی شدیدی داشت. تصمیم گرفتم او بازی کند چون جوان‌ها را در حدی نمی‌بینم که از اول بازی کنند. من مسئول تیم هستم و وقتی دیدم جونیور راندمان ندارد او را تعویض کردم. من موافق نیستم که تیم بی‌نظم است. ما روند خوبی داشتیم اما وقفه به خاطر تیم ملی به نفع ما نبود. در بازی بعدی که با تماشاگران بازی کنیم به سطح مد نظر می‌رسیم. تیمی که از لحاظ ذهنی آماده نباشد در این بازی‌ها نمی‌تواند موفق باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.