سردار حسین اشتری در بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: امسال، به دلیل افزایش زوار اربعین، گیت های ورودی و خروجی را افزایش داده ایم. برآورد ما نسبت به سال گذشته، این افزایش را نشان می داد لذا تمهیدات ویژه ای در نیروی انتظامی برای این موضوع اندیشیده شد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اعلام اینکه هم اکنون تردد در مرزهای چهارگانه به صورت روان انجام می شود، گفت: امسال از مرز چذابه حدود ۵۷۲ هزار نفر تردد داشته اند که این رقم نسبت سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشته است.

سردار اشتری تصریح کرد: تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم آوردن تسهیلات لازم برای تردد روان زوار است اگرچه کاستی هایی نیز در این زمینه چه از طرف عراقی و یا از ناحیه ما وجود داشته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ورود زائران نسبت به سال گذشته ۵ برابر شده است، عنوان کرد: به زائران عزیز توصیه می کنم، بازگشت خود را مدیریت کرده تا ان شاء الله به سلامت به کشور عزیزمان بازگردند.

لازم به ذکر است، فرمانده نیروی انتظامی همچنین از قسمت های مختلف این پایانه بازدید و ضمن خدا قوت و خسته نباشید به همکاران، توصیه های لازم را برای تسهیل در بازگشت زائران اعلام کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.