دو تیم استقلال و فجر سپاسی شیراز در چارچوب دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند

ترکیب استقلال:سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ (۵۹ - میلاد زکی‌پور)، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند (۶۱ - سجاد آقایی).

ترکیب فجر سپاسی: سعید جلالی‌راد، امیرحسین صدقی، محمد امینی، امیر شبانی، محمدحسین کریم‌زاده، میلاد غریبی، بابا محمدی، ایوب کلانتری (۷۹ - بهرام احمدی)، میلاد احمدی (۸۹ - بهروز هوشمند)، اکبر بختیاری، اسماعیل بابایی.

داور: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه ۹: مهدی قائدی با نفوذ به محوطه جریمه خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه‌اش پیش از رسیدن به دروازه به مدافعان فجر سپاسی برخورد کرد و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۱۳: دانشگر شوت محکمی را روانه دروازه کرد که جلالی‌راد توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۴: فرشید اسماعیلی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی شد که ضربه سرکش او پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: محمد امینی در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت که ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۰: حرکت فردی مدافع فجر سپاسی با اشتباه این بازیکن همراه شد و بازیکنان استقلال در موقعیت گلزنی قرار گرفتند، اما خروج به موقع جلالی‌راد این موقعیت را از آبی‌پوشان گرفت.

دقیقه ۳۱: اسماعیل بابایی با شوتی محکم و از راه دور قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۳۵: بازیکنان فجر سپاسی بازهم شانس خود را با شوت از راه دور امتحان کردند که این بار توپ با فاصله کم از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۰: ارسال پاس به داخل محوطه جریمه فجر سپاسی مقابل فرشید اسماعیلی قرار گرفت که ضربه این بازیکن بار دیگر راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال میلیچ از جناح چپ استقلال در موقعیتی بسیار خوب به مهدی قائدی رسید که ضربه سر این بازیکن را دروازه‌بان فجر مهار کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: ضربه ایستگاهی برای استقلال ایجاد شد که مهدی قائدی قصد داشت این توپ را به صورت مستقیم وارد دروازه کند، اما توپ به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۵۶: میلاد غریبی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه ۶۳: فرشید اسماعیلی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۶: ارسال روی دروازه فجر سپاسی به تیر دوم رفت که داریوش شجاعیان تا آستانه باز کردن دروازه این تیم رفت، اما جلالی‌راد به خوبی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. توپ برگشتی به میلاد زکی‌پور رسید که شوت او و تأثیرگذاری فرشید اسماعیلی در میانه راه باعث شد تیر دروازه فجر سپاسی به لرزه در بیاید، اما بازهم توپ وارد دروازه نشد.

دقیقه ۷۸: توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه فجر سپاسی با ضربه ناگهانی شجاعیان همراه شد که توپ به زیر طاق دروازه برخورد کرد، اما باز هم به تور دروازه نرسید.

دقیقه ۸۰: شوت از راه دور فرشید اسماعیلی زمینی و به شکلی خطرناک به سمت دروازه فجر سپاسی رفت که جلالی‌راد باز هم موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۸۴: این بار نوبت به مسعود ریگی رسید که با شوت شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، اما جلالی‌راد به راحتی توپ او را مهار کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.