دیدار رده‌بندی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی قطر از ساعت ۱۸ بین تیم‌های ایران و ایتالیا برگزار شد و شاگردان عباس هاشم‌پور مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در وقت اول این دیدار محمد معصومی‌زاده با یک شوت محکم گل اول ایران را به ثمر رساند. در ادامه نیز بازیکنان ایران موفق شدند با ایجاد چند موقعیت، دروازه ایتالیا را تهدید کنند تا این‌که محمدعلی مختاری با یک ضریه قیچی برگردان زیبا گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد. تا این وقت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در وقت دوم نیز دو‌ تیم حمله‌های همه جانبه‌ای داشتند که هیچ‌کدام منجر به گل نشد. روی یک خطای اعلام شده به نفع ایتالیا، شوت محکم بازیکن ایتالیا توسط حمید بهزادپور دفع شد. در ادامه این وقت، ایتالیا هر دو گل را جبران کرد و با نتیجه تساوی به استراحت رفت.

وقت سوم‌ این دیدار با گل ایتالیا آغاز شد. پس از یک دقیقه ایتالیا گل دیگری زد و نتیجه ۴ بر ۲ شد. در دقیقه سوم از وقت سوم محمدعلی مختاری یک قیچی دیگر زد که با دفع ناقص توپ از سوی دروازه‌بان ایتالیا، محمد احمدزاده گل سوم ایران را به ثمر رساند. دقایقی بعد نیز برای ایتالیا به درستی اعلام پنالتی شد و با تبدیل شدن به گل، نتیجه ۵ بر ۳ به سود ایتالیا شد. در ادامه بازی گل‌های چهارم و پنجم توسط مصطفی کیانی وارد دروازه ایتالیا شد تا در وقت قانونی بازی با تساوی ۵ بر ۵ به پایان برسد.

در ۳ دقیقه وقت اضافه بازی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان هاشم‌پور در ضربات پنالتی با ایتالیا به رقابت بپردازند.

در نهایت و در ضربات پنالتی ایران پیروز شد و عنوان سوم این بازی‌ها را به خود اختصاص داد.

پیمان حسینی در ضربات پنالتی موفق به مهار توپ بازیکن ایتالیا شد.

شاگردان عباس هاشم‌پور با پیروزی برابر تیم‌های اوکراین، سنگال، پاراگوئه، شکست برابر روسیه و پیروزی برابر ایتالیا این عنوان ارزشمند را به‌دست آوردند و روی سکو رفتند.

بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار از ۹۳ کشور از ۱۹ مهر به میزبانی قطر برگزار شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.