روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در واکنش به مصدوم دانش‌آموز ایوانی در جوابیه‌ای اعلام کرد: معلم این دانش‌آموز در مدرسه بخش زرنه شهرستان ایوان به تخلفات اداری معرفی شده است.

در بخشی از این جوابیه آمده است: در رابطه با حادثه رخ داده در دبیرستان شهید رستمی زرنه ایوان، موضوع بلافاصله در همان ساعات اولیه از سوی آموزش و پرورش شهرستان ایوان پیگیری شد و اطلاعات لازم از مدیر، عوامل اجرایی و دبیر مربوطه اخذ شد و در اولین روز کاری (شنبه ۲۳ ام مهرماه جاری) توسط کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، در رابطه با موضوع پیگیری‌های لازم انجام شد.

لازم به ذکر است پس از وقوع این حادثه دانش‌آموز جهت درمان توسط مدیر مدرسه و والدین دانش‌آموز به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام منتقل شد.

همچنین دبیر مربوطه به تخلفات اداری معرفی شده و روال معمول این حادثه در حال اجراست.

دانش‌آموز مصدوم نیز در حال حاضر در کلاس درس بوده و تا کنون شکایتی از سوی والدین وی انجام نشده است و همین طور توسط کادر مدرسه از دانش‌آموز در منزل ملاقات به عمل آمده است.

 خبری در فضای مجازی استان ایلام مبنی بر ضرب و شتم یک دانش‌آموز مقطع سوم راهنمایی در یکی از مدارس زرنه از توابع شهرستان ایوان توسط معلم منتشر شده است.

در این خبر بنا بر اظهارات پدر این نوجوان از دانش‌آموزان مدرسه شهید جلیل رستمی زرنه، این حادثه زمانی رخ داده است که معلم وی را به علت همراه نداشتن دفتر، مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهد که بلافاصله در اثر شدت خونریزی دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شده و مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

به گفته رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایوان: ضرب و شتم دانش‌آموز بخش زرنه این شهرستان توسط معلم صحت ندارد، این دانش آموز مصدوم شده است اما نه بوسیله معلم بلکه به تصور مورد کتک قرار گرفتن توسط معلم، سر خود را به سمت نیمکت برگردانده و بدلیل برخورد، سر وی دچار آسیب شده است.

علیرضا پناهی با بیان اینکه ضرب و شتم دانش‌آموز زرنه‌ای بزرگنمایی شده است، گفت: اما در هر صورت با این معلم برخورد خواهد شد و با معرفی به واحد تخلفات اداری بر اساس میزان قصور و نقشی که در مصدوم شدن این دانش آموز داشته است مجازات خواهد شد.

۹ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی سه گانه در ۱۰۶ مدرسه و واحد آموزشی شهرستان ایوان مشغول تحصیل هستند.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.