دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و پاراگوئه از ساعت ۱۷ در ساحل کاتارای قطر برگزار شد که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی ۵ بر ۴ مقابل پاراگوئه به مرحله نیمه نهایی مسابقات ساحلی جهان صعود کردند.

ساحلی‌بازان کشورمان برای صعود از گروه خود نیاز به پیروزی در وقت قانونی یا اضافه داشتند تا با کسب حداقل ۲ امتیاز به عنوان تیم برتر گروه سوم مسابقت راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

وقت نخست این دیدار متعادل پیش رفت، اگرچه بیشتر مالکیت توپ در اختیار ایران بود. در دقیقه ۳ مسابقه محمدعلی مختاری موفق شد با ضربه سر گل نخست ایران را به ثمر برساند. در ادامه اما روی خطایی که مدافع کشورمان روی بازیکن حریف انجام داد، از سوی داور اعلام خطای پنالتی شد و گل تساوی برای پاراگوئه بدست آمد.

در دقایق ابتدایی از وقت دوم مسابقه شوت محکم محمد احمدزاده به تیرک دروازه برخورد کرد. یک دقیقه پس از آن، بازیکن حریف خطای شدیدی روی احمدزاده انجام داد و کاپیتان ایران به بیرون از زمین انتقال پیدا کرد. در ادامه ضربه قیچی برگردان محمد معصومی‌زاده که در چارچوب دروازه قرار داشت، با دفع اشتباه مدافع حریف وارد دروازه پاراگوئه شد. دقایقی بعد نیز خطای پنالتی دیگری روی بازیکنان پاراگوئه انجام ‌شد و با تبدیل شدن آن به گل ، دو تیم به تساوی‌ ۲ بر ۲ رسیدند.

گل سوم ایران نیز روی شوت مهدی شیرمحمدی از روی خطای اعلام شده وارد دروازه پاراگوئه شد.

در این وقت از مسابقه حمید بهزادپور چند دفع توپ تماشایی انجام داد.

داور مسابقه بازهم یک پنالتی دیگر و البته کاملا مشکوک به نفع پاراگوئه اعلام کرد و گل سوم پاراگوئه نیز به این شکل صورت گرفت.

وقت سوم این دیدار در حالی به پایان رسید که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ و با درخشش حمید بهزاد پور به پایان رسید.

گلهای تایم سوم را محمد معصومی زاده و حمید بهزاد پور( دروازبان تیم ) به ثمر رساند.

فردا ( سه شنبه ۲۳ مهر ماه) تیم ایران با یکی از تیم های روسیه یا ژاپن به رقابت خواهد پرداخت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.