شنیده می‌شود رم برای خرید یرچوویاک علاقه نشان داده است. او قطعاً بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند به اروپا برگردد، اما این بازیکن تنها کسی نیست که می‌تواند به راحتی در لیگ‌های بزرگ اروپا برای خودش تیم پیدا کند و چندین بازیکن دیگر در لیگ روسیه وجود دارند که این توانایی را دارند. در این مقاله به نام بازیکنانی اشاره کرده‌ایم که به قدری توانایی دارند که ممکن است در همین پنجره نقل و انتقالات و در زمستان روسیه را ترک کنند.

سردار آزمون (باشگاه زنیت، قیمت احتمالی ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو)

زنیت به‌راحتی می‌تواند پول زیادی از خرید این بازیکن به دست بیاورد. اگر باریوس با حرکات چشم‌نواز تیم حریف را درهم می‌ریزد، اوزدوئف در میانه زمین توجهات را به خود جلب می‌کند و یا داگلاس سانتوس نشان داده که به جز دفاع چپ قابلیت بازی در جا‌های دیگر زمین را دارد، اما آزمون بازیکنی است که کاملاً آماده حضور در لیگ‌های اروپایی و صادر شدن به خارج است. بازیکنی مثل داریوسی که در زنیت توپ می‌زند به‌مراتب کم‌تجربه‌تر است و محبوبیت سردار را ندارد، اما آزمون از همین حالا لقب مسی ایرانی را یدک می‌کشد.

او دائم برای تیم ملی کشورش و همچنین زنیت گل می‌زند و به نظر می‌رسد توانایی بازی زیر فشار زیاد را دارد و همین موضوع برای تیم‌های بزرگ اروپایی کافی است تا بدانند با چه ستاره بزرگی طرف هستند. تیم‌های اروپایی از همین حالا بار‌ها استعدادیابان خود را به دنبال تماشای بازی آزمون فرستاده‌اند و هر باشگاه بزرگی که نیاز به مهاجم دارد قطعاً نیم‌نگاهی به آزمون خواهد داشت و با پیشنهادی بالا به سراغ زنیت می‌آید. سردار جوری بازی می‌کند که انگار سابقه صد سال حضور در لیگ روسیه را دارد با این وجود او تنها ۲۴ ساله است.

دیگر بازیکنانی که در لیست سایت ساکر قرار دارند عبارتند از: یرچوویاک (لوکوموتیو)، ساموئل گیگوت (اسپارتاک)، متیاس نورمان (روستوف)، نیکولا ولاشیچ (زسکا)، ویکتور کلاسن (کراسنودار)، الدور شوموردوف (روستوف) و ماریو فرناندز (زسکا).

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.